راستی وقتی آغوشت بهانه می‌گیرد، چگونه آرومش می‌کنی؟
آغوش من که به هیچ صراطی به جز پر شدن از تو مستقیم نمی‌شود.
بیا و آغوشم را سرشار از خود مهربانت کن تا زیباترین واژه‌ها را با قلاب احساس برای همیشه بر بلندای قامت رسایت بیاویزم.
و طنین قلبم را سمفونی شب‌های تنهایی‌ات بنمایم. با وجود تو هیچگاه آسمانم از ستاره خالی نیست.
#مهدی اکبری
۳/۱۰/۱
https://t.me/baraneadab