راستی وقتی آغوشت بهانه میگیرد، چگونه آرومش میکنی
راستی وقتی آغوشت بهانه میگیرد، چگونه آرومش میکنی؟
آغوش من که به هیچ صراطی به جز پر شدن از تو مستقیم نمیشود.
بیا و آغوشم را سرشار از خود مهربانت کن تا زیباترین واژهها را با قلاب احساس برای همیشه بر بلندای قامت رسایت بیاویزم.
و طنین قلبم را سمفونی شبهای تنهاییات بنمایم. با وجود تو هیچگاه آسمانم از ستاره خالی نیست.
#مهدی اکبری
۳/۱۰/۱
https://t.me/baraneadab
+ نوشته شده در شنبه یکم دی ۱۴۰۳ ساعت 15:47 توسط مهدی اکبری
|