می‌دانی چه موقع پژواک نامم را در تمام ذرات هستی احساس می‌کنم؟
تنها وقتی که تو با نام کوچک صدایم می‌زنی.
"از صدای سخن عشق ندیدم خوش‌تر
یادگاری که در این گنبد دوّار بماند"
#مهدی اکبری
۳/۱۲/۳۰
https://t.me/baraneadab